Ուսումնական Ապրիլ

Ապրիլի 269:00-16:00
Աշխատակարգ
9:00-9:20 –առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
1. 9:20-14:00-Նախագիծ -քննարկում«Ժամանակի կառավարում» 
Ընթացքը՝
  1. Ո՞րն էժամանակի արդյունավետ կառավարման գլխավոր գործիքը  -Միլենա Մկրտչյան
  2. Անհամարժեք առաջնահերթություններ -Եվնիկե Պարճամյան
  3. Ցածր ինքնագնահատական, «Ոչ» ասելու անկարողություն -Մարգարիտա Կարախանյան
  4. Տագնապ -Հայկուհի Բարսեղյան
  5. Ճանաչենք «ժամանակի գողերին» -Աստղիկ Մաանուկյան
  6. Օրը վերլուծելու կարողություն -Գոհար Սմբաթյան
  7. Ժամանակի ճիշտ կառավարման համար մշակված համակարգեր-Եվնիկե Պարճամյան

Ժամանակի կառավարում

Почему люди не придумали хотя бы 30 часов в сутки? Почему именно 24? Разве можно в этот короткий промежуток вместить все дела, которые необходимо переделать за день! Вместить можно, и даже более того, что вы задумали. Важно только одно — как организовать распорядок дня.

Как научиться правильно планировать свой день?

Прежде всего стоит сказать, что заниматься планированием в голове может только очень подготовленный человек. Большинству людей требуются для этого специальные инструменты. Поэтому первым шагом на пути к тому, как спланировать свой день, будет выбор и покупка наиболее удобного для вас помощника. Что это может быть?
На сегодняшний день придумано немало компьютерных программ-планировщиков. Среди них — разработка Microsoft под названием OneNote, объединяющая личную и рабочую записные книжки. Множество разделов, закладок, напоминалки на выбор — все это не позволит вам в течение дня отступить с намеченного с утра пути.
Другой вариант — бумажные ежедневники, которые удобно помещаются в карман одежды. Выбор этих инструментов тайм-менеджмента весьма велик: это и классические Молескины (очень популярная серия ежедневников, которые выпускаются уже более 200 лет), и новейшие разработки Глеба Архангельского, и записные книжки для творческих личностейот Яны Франк.
Один из вариантов для тех, кто ищет возможность, как правильно планировать рабочий день, — купить креативные часы, которые будут, например, играть музыку каждые 15 минут или полчаса, отмеряя периоды для вашей работы и отдыха.

Ի՞նչպես պլանավորել ձեր օրը
Ի՞նչու մարդիկ օրվա ընթացքում չենորոշել առնվազն 30 ժամԻնչու հենց 24: Կարող է արդյոք այս կարճժամանակահատվածում տեղավորելբոլոր այնգերծերըորոնք պետք է օրվաընթացքում վերափոխվենԴուք կարողեքտեղավորելեւ ավելինքան այնինչդուք պլանավորելեք։ Միայն մեկ բանէկարեւոր՝ինչպես կազմակերպել օրվառեժիմը:
Ինչպես սովորել, թե ինչպես պլանավորել ձեր օրը:
Նախեւառաջ, պետք է ասել, որ միայն շատ պատրաստված անձ կարող է ղեկավարել պլանավորումը: Շատերի համար դա հատուկ գործիքներ է անհրաժեշտ: Հետեւաբար, առաջին քայլը, թե ինչպես պլանավորել ձեր օրը, կլինի ձեզ համար առավել հարմար օգնականի ճիշտ ընտրությունն ու ձեռք բերումը։ Ի՞նչ կարող է դա լինել:
Այօրվա դրությամբ ստեղծված է բավականին համակարգչային ծրագրաեր՝ կազմակերպիչներ։ Նրանց թվում `Microsoft- ի OneNote մշակումը, որըհամատեղում է անձնական եւ աշխատանքային նոթատետրեր: Շատ բաժիններ, էջանիշեր, հիշեցումներ ըստ ընտրության — այս ամենը թույլ չի տա ձեզ նահանջել օրվա ընթացքում առավոտյան նախատեսված ճանապարհից:
Մեկ այլ տարբերակ `թղթային օրագիր, որը հարմար է հագուստի գրպանում: Այս գործիքների ընտրությունը շատ մեծ է. Դրանք դասական Moleskines- ն (200-ից ավելի հրատարակված օրագիր), Գլեբ Արխանգելսկու վերջին մշակումները և Յանա Ֆրանկի ստեղծագործողների համար նախատեսված նոթատետրեր:
Մեկ ուրիշ տարբերակ՝ այն մարդկանց համար, ովքեր փնտրում են իրենց աշխատանքային օրերը ճիշտ ձեւակերպել գնում են ստեղծագործական ժամեր որոնք, յուրաքանչյուր 15 րոպեում կամ կես ժամում նվագում է երաժշտություն, չափելու  աշխատանքը եւ ժամանցը:1q

Գործնական քերականություն

Վարժություն 1։ Դո՛ւրս գրել այն բառերը, որոնցում գրաբարյան ն վերջնա-
հնչյունը հոգնակիի կազմության ժամանակ չի վերականգնվում, բայց վերա-
կանգնվում է բառակազմության ժամանակ։
Կողմ, բեռ, գառ, դուռ, մաս, թոռ, լեռ, ծունկ, ծոռ, հարս, սերմ, ձուկ, մուկ,
նուռ։
Կողմ- կողմնացույց, կողմնակից
Մաս- մասնակի, մասնիկ
Գառ- Գառնուկ
Թոռ- թոռնիկ
Սերմ- սերմնացան, սերմնատու
Լեռ- լեռնաշղթա
Վարժություն 2։ Առանձին սյունակներով դո՛ւրս գրել եզակի և հոգնակի
գոյականները։ Երեք եզակի և երեք հոգնակի գոյականներով կազմել նախա-
դասություններ։
Ես նայում եմ սեգ Արագած սարին,
Դարերի ձյուն կա նրա կատարին,
Ժայռեր կան այնտեղ շանթերից կիսված,
Հողմերից ծեծված, արևից կիզված,
Եվ անդունդներ կան գագաթներն ի վար
Վշտի պես խորունկ, ցավի պես խավար…
Սակայն լանջերին արև՜ է, գարո՜ւն,
Աղբյուրն է խոսում, խայտում է առուն,
Բուրմունքը թևին՝ զեփյուռն է խաղում,
Բոսոր կակաչն է հովից ծիծաղում,
Ծաղիկն է բուսնում ժայռին ու քարին,
Թեկուզ դարերի ձյուն կա կատարին,
Թեկուզ հողմածեծ գագաթներն ի վար
Անդունդներ կան մութ, վշտի պես խավար։ Վահագն Դավթյան
Եզակի                                                                                 Հոգնակի
Արագած                                                                                 դարերի
սարին                                                                                      ժայռեր
արևից                                                                                    շանթերից
ձյուն                                                                                        հողմերից
կատարին                                                                               գագաթներն
խավար                                                                                    անդունդներ
ցավի                                                                                          լանջերին
վշտի
արև
աղբյուր
գարուն
բուրմունք
խաղում
կակաչն
հովից
ժայռին
ծաղիկ
քարին
Եզակի գոյականներով նախադասություններ.
  1. Արագած լեռան գագաթին ձյուն էր նստել:
  2. Անիի օծանելիքից հրաշալի բուրմունք էր բուրում:
  3. Քարին նստած էր մի տատիկ:
Հոգնակի գոյականներով նախադասություններ.
  1. Դարերի խորքից եկած ավանդույթները չեն մոռացվում:
  2. Ժայռերից բխում էր գեղեցիկ հրաբուխ:
  3. Սիսի և Մասիսի գագաթներն փայլում էին:
Վարժություն 3։ Գտնե՛լ, թե որ շարքերի բոլոր բառերի հոգնակին է կազմ-
վում –եր վերջավորությամբ։
  1. բեռնարկղ, բառատետր, բնագիր, պատմագիր
  2. գլխաշոր, դեղատոմս, ձկնորսանավ, ամսագիր
  3. ածխակույտ, ակնաբիբ, բաժնետեր, դասաժամ
  4. եզրաշերտ, թաղամաս, լաստանավ, զարդասյուն
  5. մեղրամոմ, յուղաբիծ, նավթահոր, շնագայլ
  6. ջրաբույս, սառցադաշտ, որմնանկար, վարելահող
  7. անվաճաղ, արքայատոհմ, բնակվարձ, գետաձի
  8. գիտափորձ, զոդաձող, երկաթալար, էլեկտրասարք
  9. թոնրատուն, ճամփեզր, մատենացանկ, թիթեղագործ
  10. մեկնակետ, մարզաձև, ջրաշիթ, ուրվագիծ
Վարժություն 4։ Գտնե՛լ, թե որ շարքերի բոլոր բառերի հոգնակին է
կազմվում –ներ վերջավորությամբ։
  1. գորգագործ, որմնադիր, մեղվաբույծ, էքսկավատորավար
  2. ածխահատ, գյուղատնտես, այգեգործ, երգիծաբան
  3. հանդիսատես, հատապտուղ, էլեկտրամուրճ, հեքիաթագիր
  4. հրուշակագործ, ձիթաբլիթ, հերթապահ, մանկաբույժ
  5. պատգամ, պատճեն, ջրատար, սննդամթերք
  6. տիեզերագնաց, ուղղաթիռ, փականագործ, քարայր
  7. քարհատ, առակագիր, ատամնաբույժ, արգելացանց
  8. բնանկար, գաջագործ, դեղասրվակ, խճանկար
  9. ծաղկաբույծ, համազգեստ, հատապտուղ, մեդալակիր
  10. նորաբնակ, շերամապահ, սերնդակից, վաճառատեղ

Գործնական քերականություն

1.Դո՛ւրս գրել հոդակապ ունեցող բառերը։
Հյուրախաղ, շաքարավազ, տնամերձ, օձաձուկ, լայնարձակ, մրգահյութ,
փորձանոթ, հողագունդարծաթագործ, լուսարձակ, նախշազարդ, ալրաղաց,
հայազգի, ծաղկափոշի, նույնարմատ, ծառատունկ, լողավազան, հորդաբուխ,
քարածուխ, գառնարած, մեղվաբույծ, ժամագործ, դիմաքանդակ, ծաղկաման,
սալահատակ, հորդառատ, մեծարժեք, միջանցիկ, եռավանկ, լեռնաշխարհ,
դրամարկղ, կավահող, երկանդամ, քաղցրահամ, սրատամ, ժպտադեմ,
հիշարժան, շաքարաման, գորգագործ, զովաշունչ, ցուցահանդես, քարանձավ,
ջրագռավ, լուսամուտ, զբոսավայր, հացաթխում։ 
2. Կազմե՛լ արև, լույս, հող, ջուր, նկար արմատներով
բաղադրված 5-ական բարդություն:
  1. արևաշող            աչքալույս          հողակերտ            ջրակայան
  2. արևածաղիկ      լուսամուտ         հողաբաշխում      ջրամամուռ
  3. արևելք                լուսաբանել      պտտահողմ           վարդաջուր
  4. արևմտյան          լուսակիր           հողատեր               կեղտաջուր
  5. արևկող                ճրագալույս       հողամշակ             ջրամբար
 3. Դո՛ւրս գրել երկու արմատից և մեկ ածանցից կազմված
բառերը (բառի մեջ կարող է լինել նաև հոդակապ)։
Մտավորականություն, առաջնորդ, ապառիկ, բացահայտ, գնողունակություն,
գրանցում, շաբաթօրյակ, դասական, երկընտրանք, եկամտաբերություն,
ընկերություն, երկկողմանի, տանտիրուհի, պարտավորություն, գծագրական, խտրականություն, կենսագործունեություն, կանխավճար, մրցակցություն,
ֆիրմային, ողնաշարավոր, ձեռնարկատիրություն, սահմանափակություն,
շուկայական, ճանապարհաշինական, վերավաճառք, աշխատաժամանակ,
տնտեսագիտություն, տնտեսություն, կանխակալ:
4.Առանձին սյունակներով դո՛ւրս գրել հնչյունափոխված
բաղադրիչ ունեցող և չունեցող կրկնավոր բարդությունները։
հնչյունափոխված             չհնչյունափոխված
  • Բարակ-մարակ         հեռու-հեռու
  • աման-չաման           արագ-արագ
  • պարապ-սարապ      քուլա-քուլա
  • առոք-փառոք            տեղ-տեղ
  • մանր-մունր              զույգ-զույգ
  • փոքր-մոքր                խումբ-խումբ
  • այլունփայլուն
  • մարդ-մուրդ
5. Կազմե՛լ տրված կաղապարներին համապատասխան
բարդություններ։
  • Արմատ-հոդակապ-արմատ-վերջածանց = լեռնագնացություն
  • նախածանց-արմատ-վերջածանց = ներմուծություն
    արմատ-հոդակապ-արմատ-վերջածանց = կանխավճարային
  • արմատ-արմատ = գործընկեր
  • արմատ-վերջածանց-վերջածանց = կամայականություն
  • նախածանց-հոդակապ-արմատ = համահայկական
  • արմատ-հոդակապ-արմատ = ծաղկաման
 6. Տպագիր կամ էլեկտրոնային մամուլից դո՛ւրս գրել առնվազն 20 հապավում, դասակարգե՛լ ըստ տեսակների (տառային, բառամասային, խառը) և գրե՛լ ամբողջական:
Տառային
  1. Ատոմային էլեկտրակայան-Աէկ
  2. Արտասահմանյան երկրների հետ մշակույթային կապերի Հայաստանյան ընկերություն-ԱՕԿՍ
  3. Միավորված ազգերի կազմակերպություն-ՄԱԿ
  4. Կրթության գիտության և մշակույթի հարցերով ՄԱԿ-ի կազմակերպություն-ՅՈՒՆԵՍԿՕ
  5. Հյուսիս ատլանտյան դաշինքի կազմակերպություն-ՆԱՏՈ
  6. Հայաստանի ազատագրության հայ գաղտնի բանակ-ԱՍԱԼԱ
  7. Համակարգչային ուսուցողական խաղեր-ՀՈւԽ
  8. Կրթության և գիտության նախարարություն-ԿԳՆ
  9. Բարձրագույն որակավորման հանձնաժողով-ԲՈՀ
  10. Կրթության Ազգային Ինստիտուտ-ԿԱԻ
բառամասային
  1. անասունների արդյունահանում և առևտուր-անասնարդյունառ
  2. բամբակագործական կոմիտե-բամբակկոմ
  3. Երևան քաղաքի արդյունաբերական առևտուր-երքաղարդառ
  4. ծանր արդյունաբերության ժողովրդական կոմիսարիատ-ծանրարդժողկոմ
  5. անտառային (արդյունաբերության) կոմիտե-անտառկոմ



Վարժություն 1։ Դո՛ւրս գրել այն բառերը, որոնցում գրաբարյան ն վերջնա-
հնչյունը հոգնակիի կազմության ժամանակ չի վերականգնվում, բայց վերա-
կանգնվում է բառակազմության ժամանակ։
Կողմ, բեռ, գառ, դուռ, մասթոռ, լեռ, ծունկ, ծոռ, հարս, սերմ, ձուկ, մուկ,
նուռ։
Վարժություն 2։ Առանձին սյունակներով դո՛ւրս գրել եզակի և հոգնակի
գոյականները։ Երեք եզակի և երեք հոգնակի գոյականներով կազմել նախա-
դասություններ։
Ես նայում եմ սեգ Արագած սարին,
Դարերի ձյուն կա նրա կատարին,
Ժայռեր կան այնտեղ շանթերից կիսված,
Հողմերից ծեծված, արևից կիզված,
Եվ անդունդներ կան գագաթներն ի վար
Վշտի պես խորունկ, ցավի պես խավար…
Սակայն լանջերին արև՜ է, գարո՜ւն,
Աղբյուրն է խոսում, խայտում է առուն,
Բուրմունքը թևին՝ զեփյուռն է խաղում,
Բոսոր կակաչն է հովից ծիծաղում,
Ծաղիկն է բուսնում ժայռին ու քարին,
Թեկուզ դարերի ձյուն կա կատարին,
Թեկուզ հողմածեծ գագաթներն ի վար
Անդունդներ կան մութ, վշտի պես խավար։ Վահագն Դավթյան


Վարժություն 3։ Գտնե՛լ, թե որ շարքերի բոլոր բառերի հոգնակին է կազմ-
վում –եր վերջավորությամբ։
  1. բեռնարկղ, բառատետր, բնագիր, պատմագիր
  2. գլխաշոր, դեղատոմս, ձկնորսանավ, ամսագիր
  3. ածխակույտ, ակնաբիբ, բաժնետեր, դասաժամ
  4. եզրաշերտ, թաղամաս, լաստանավ, զարդասյուն
  5. մեղրամոմ, յուղաբիծ, նավթահոր, շնագայլ
  6. ջրաբույս, սառցադաշտ, որմնանկար, վարելահող
  7. անվաճաղ, արքայատոհմ, բնակվարձ, գետաձի
  8. գիտափորձ, զոդաձող, երկաթալար, էլեկտրասարք
  9. թոնրատուն, ճամփեզր, մատենացանկ, թիթեղագործ
  10. մեկնակետ, մարզաձև, ջրաշիթ, ուրվագիծ
Վարժություն 4։ Գտնե՛լ, թե որ շարքերի բոլոր բառերի հոգնակին է
կազմվում –ներ վերջավորությամբ։
  1. գորգագործ, որմնադիր, մեղվաբույծ, էքսկավատորավար
  2. ածխահատ, գյուղատնտես, այգեգործ, երգիծաբան
  3. հանդիսատես, հատապտուղ, էլեկտրամուրճ, հեքիաթագիր
  4. հրուշակագործ, ձիթաբլիթ, հերթապահ, մանկաբույժ
  5. պատգամ, պատճեն, ջրատար, սննդամթերք
  6. տիեզերագնաց, ուղղաթիռ, փականագործ, քարայր
  7. քարհատ, առակագիր, ատամնաբույժ, արգելացանց
  8. բնանկար, գաջագործ, դեղասրվակ, խճանկար
  9. ծաղկաբույծ, համազգեստ, հատապտուղ, մեդալակիր
  10. նորաբնակ, շերամապահ, սերնդակից, վաճառատեղ

Համանուն և հարանուն բառեր

Գտնե՛լ համանուն բառերը և մեկնաբանե՛լ նրանց իմաստները։

  1. Նա երկու օր ավել աշխատեց։- Շատ
  2. Անկյունում դրված էր մի մաշված ավել։- Մաքրելու պարագա
  3. Վարպետը կատարեց դետալների յուղում։- Մաքրում, թարմացում
  4. Խոհարարը բանջարեղենը տապակեց յուղում։- Յուղի մեջ
  5. Զգեստ կարող դերձակը աշխատանքը կատարեց բարձր որակով:- Կար անող
  6. Մեր կուրսում շատ կարող ուժեր կան։- Խելացի
  7. Քիմիական նյութերի ազդեցությամբ սկսվեց խմորում։-Քիմիական տարրերի փոխազդեցություն
  8. Թխվածքի խմորում չամիչներ կային։-Խմորի մեջ
  9. Ֆուտբոլիստը գեղեցիկ գոլ խփեց։ — Գնդակի հարված
  10. Բաժակի մեջ գոլ ջուր կար։- Ոչ տաք
2։ Մեկնաբանե՛լ, թե ինչ իմաստներով կարող են ընկալվելտրված բառակապակցություններն ու նախադասությունները։
  1. բարձր հարկ- 1.բարձր տուրք, 2.վերևի հարկ
  2. ավել գնել- 1.շատ գնել, 2.Մաքրելու ավել գնել
  3. ոչխարի հոտ- 1.ոչխարի խումբ, 2.ոչխարի բույր
  4. մետաքսի կտոր- 1.մետքասի կտորեղեն, 2.մի կտոր
  5. Նա ջրում է- 1.ջուր է լցնում, 2.ջրի մեջ է
  6. Նա գնում է- 1.շարժվում է, 2.առնում է
  7. Խավարում է- 1.Աստղը խավարում է, 2.խավարի մեջ է
Վարժություն 3։ Տրված համանուններով կազմելնախադասություններ։
1. սեր (կաթի երեսի թանձր շերտ). սեր (զգացմունք)
Վարդանը սեր է խոստովանում Ալինային:
Կաթի սեր քույրս չի սիրում:
2. կետ (կետանիշ, գծի հատվածի սահման). կետ (ջրային կաթնասուն կենդանի)
Կետը հայերենում միջնակետ է, իսկ ռուսերենում ՝ վերջակետ:
Կետը ամենախոշոր կաթնասունն է, ինչպես նաև երկիր մոլորակի ամենախոշոր կենդանին:
3. քանոն (ձողաշերտ՝ չափելու և ուղիղ գծելու համար). քանոն (երաժշտական
գործիք)
Քանոնով չափեցի գիծը և տեսա, որ 2սմ. էր:
Մարաքույրս փոքր ժամանակ քանոն է նվագել:
4. դող (մարմնի սարսուռ). դող (անվին անցկացվող ռետինե շրջանակ)
Դողը մարմնի որևէ մասի ակամա շարժումն է:
Երևանում եղել է ավտոդողերի գործարան, որը երեսուն տարի է չի աշխատում:
5. տոն (ձայնաստիճան). տոն (նշանավոր իրադարձության նվիրված
հանդիսավոր օր)
Ուսուցիչը այնքան բարձր տոնով էր խոսում Լիլիթի հետ, որ նա հուզվեց:
Իմ ամենասիրած տոնը՝ իմ ծննդյան օրն է:
ՀԱՐԱՆՈՒՆ ԲԱՌԵՐ
Վարժություն 1։ Արտագրե՛լ՝ փակագծերում տրված հարանուններիցընտ-
րելով նախադասությանը համապատասխանողը։
1. Գրախանութում վաճառվում է այդ բառարանի երկրորդ (հրատարակու-
թյունըհրատարակչությունը)։
2. Այդ (հրատարակությունը, հրատարակչությունը) լույս է ընծայել գրքի
վերջին հատորը։
3. Նա այդ գործում մեծ (երախտիք, երախտագիտություն) ունի։
4. Այդ առաջարկը վեճերի ու քննարկումների (տեղիք տվեց, տեղի տվեց)։
5. Ամենուրեք (փտում, փթթում) էին կանաչ այգիներն ու գեղեցիկ ծաղկա-
նոցները։
6. Բակում խաղացող երեխան (հովարով, հովհարով) գլխարկ էր դրել։
7.Զարմացած երեխան (թոթովեց, թոթվեց) ուսերը։
8.Մարզիկները մրցույթին մասնակցելու (հրավերք, հրավեր) էին ստացել։
9.Ջրատար խողովակի (փականը, փականքը) նորոգեցին։
10. Վարպետը (պատրաստականությամբ, պատրաստակամությամբ) օգնեց մեզ։
Վարժություն 2։ Գտնե՛լ և դո՛ւրս գրել հարանուն բառերն ու բառաձևերը.
ո՞ր բառերն են (բառաձևերը) քերականական փոփոխության հետևանքով
հարանուն դարձել այլ բառի։
Տաք ճառագայթ է, մրսած փաթիլ…
Մրսած փաթիլը դառնում է կաթիլ….
Եվ պիտի ելնի ծիլը հողից,
Եվ արտը կախվի լեռան կողից։
Եվ ծիլը պիտի դառնա ցողուն,
Ցողունը պիտի հասկահանի
Սվսվոցներով հասկանալի։
Եվ հասկը ուռած կոպերի տակ
Ամփոփի պիտի արևներ խակ….
Եզը գութանի գութն ու գրգիռն էր,
Ոգու կորովն ու արյան թրթիռն էր,
Ուղեծիր հանող նրա հրթիռն էր…
Ճակատագիրն էր։
Եզան կերածը դարման ու սեզ էր,
Ինքը բարության քայլող մի դեզ էր,
Համառ էր, բայց և խոնարհ ու հեզ էր….
Հայրենի հեռավոր ձորում
Քարերից երկինք է ծորում։

Հայրենի հեռավոր դռան
Ծաղկել են ծառերը նռան։
Թափառող թախիծն եմ հողիդ,
Հայրենի հեռավոր հովիտ։
(Համո Սահյան)

1. «Թե ինչ է լինում, երբ փորձում են գոհացնել որոշ մարդկանց»

Տարիներ առաջ մի կույր էր ապրում: Բոլորը նրան ամեն ինչի լավագույնն էին տալիս, թե’ ուտելիքի, թե’ հագուստի և թե’ ամենալավ անկողինն ու սպիտակեղենը: Սակայն նա միշտ դժգոհ էր և գիշեր-ցերեկ բողոքում էր, որ իրեն վատ են վերաբերվում: Բոլորը ջուր էին խմում, իսկ կույրին կաթ էին տալիս, իրենք մի բաժակ բրինձ էին ուտում ու նրան՝ երեքը տալիս, կես բոքոն էին ուտում, նրան ՝ երկուսը տալիս, սակայն նա դարձյալ դժգոհ էր: մի օր էլ, խիստ զայրացած և հուսահատ, գառ են մորթում, խորովում, սկուտեղի վրա դնում ու մատուցում են կույրին: Նա հոտոտում է, փորձում է շոշափելով որոշել գառնուկի չափսերը, ապա սկսում է ուտել: Սակայն առաջին պատառը դեռ կուլ չտված, չի դիմանում և ասում է.
Իմ կարծիքով կույրը չարացած էր մարդականց նկատմամբ, և դրա պատճառն էր իր չտեսնելն էր: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий