Գրականություն

    Երկու սև ամպ


Վաղուց թողած բարձր ու կանաչ
Գահը իրենց հանգըստության
Երկու սև ամպ, հողմի առաջ,
Գընում էին հալածական։

Հողմը սակայն չար հոսանքով
Բաժնել, ջոկել չէր կարենում,
Ինչքան նըրանց լայն երկնքով
Դես ու դեն էր քըշում, տանում։

Ու անդադար գընում էին
Քըշված հողմի կատաղությամբ,
Իրար կըպած ու միասին,
Երկու սև ամպ, երկու սև ամպ․․․





Գիշերն ամբողջ հիվանդ, խելագար,
Ես երազեցի արեւի մասին:
Շուրջս ո՛չ մի ձայն ու շշուկ չկար –
ունատ էր շուրջս՝ գիշեր ու լուսին:
Ես երազեցի արեւի ոսկին,
Տենչացի նրա հրաշքը խնդուն՝
Ուզեցի սիրել շշուկն իմաստուն՝
Արեւանման, արնավառ խոսքի, –
Բայց շուրջս այնպես գունատ էր, տկար –
Խոսքեր չկային, ու արեւ չկար …

Ա՜խ, ի՜նչ լավ են սարի վրա
Հովհաննես Թումանյան

Ա՜խ, ի՜նչ լավ են սարի վրա
Անցնում օրերն անու՜շ անու՜շ,
Անրջային, թեթևասահ,
Ամպ ու հովերն անուշ անուշ:

Ահա բացվեց թարմ առաոտ,
Վարդ է թափում սարուն-քարին,
Շաղ են շողում ծաղիկ ու խոտ,
Շնչում բուրմունք եդեմային:

Ա՜խ, ի՜նչ հեշտ են սարի վրա
Սահում օրերն անուշ անուշ,
Շվին փչեց հովիվն ահա
Աղջիկն ու սերն անուշ անուշ:
Հովհաննես Թադևոսի Թումանյան Կենսագրություն
Հովհաննես Թումանյանը ծնվել է 1869 թվականի փետրվարի 19-ին Լոռվա Դսեղ գյուղում:
1877-1879 թվականներին Թումանյանը սովորել է Դսեղի ծխական դպրոցում։ 1879-1883 սովորել է Ջալալօղլու (այժմ Ստեփանավան) նորաբաց երկսեռ դպրոցում: 1883 թվականից բնակվել է Թիֆլիսում1883-1887թվականներին սովորել է Թիֆլիսի Ներսիսյան դպրոցում, սակայն նյութական ծանր դրության պատճառով  կիսատ թողնելով ուսումը` աշխատել է Թիֆլիսի հայ եկեղեցական դատարանում, այնուհետև Հայ Հրատարակչական միության գրասենյակում ։ 1893 թվականից աշխատակցել է «Աղբյուր», «Մուրճ», «Հասկեր», «Հորիզոն» գրական պարբերություններում:
1899 թվականին նրա նախաձեռնությամբ Թիֆլիսում ստեղծվել է «Վերնատուն» գրական խմբակը, որի անդամներն էին Ավետիք ԻսահակյանըԴերենիկ ԴեմիրճյանըԼևոն ՇանթըՂազարոս ԱղայանըՊերճ ՊռոշյանըՆիկոլ Աղբալյանը և ուրիշներ։ Որոշ ընդմիջումներով խմբակը գոյատևել է մինչև 1908 թ.:
1912 թվականին Թումանյանն ընտրվել է նորաստեղծ Հայ գրողների կովկասյան ընկերության նախագահ, իսկ 1918 թվականին՝ Հայոց հայրենակցական միությունների միության (ՀՀՄՄ) նախագահ։ Առաջին համաշխարհային պատերազմում  հայ ժողովրդի կրած վնասները հաշվելու և Փարիզի հաշտության խորհրդաժողովին. ներկայացնելու նպատակով ՀՀՄՄ-ն 1918 թվականին ստեղծել է Քննիչ հանձնաժողով՝ Թումանյանի  գլխավորությամբ։


Թումանյանը կնոջ հետ:
1921 թվականի աշնանը Թումանյանը մեկնում է Կոստանդնուպոլիս՝ հայ գաղթականների համար օգնություն գտնելու նպատակով։ Մի քանի ամիս մնալով այնտեղ` նա վերադառնում է հիվանդացած։ 1922 թվականին տարած վիրահատությունից հետո Թումանյանի ինքնազգացողությունը լավանում է, սակայն սեպտեմբերին հիվանդությունը դարձյալ իրեն զգալ է տալիս։ Թումանյանին տեղափոխում են Մոսկվայի հիվանդանոցներից մեկը, սակայն 1923թվականի մարտի 23-ին 54 տարեկանում վախճանվում է:                                                                                                                                                                                                                                 Ակսել Բակունցը ծնվել է հունիսի 13 ին: 
Ավ. Իսահակյանը ասում էր, որ Կոմիտասի երգերը և Սարյանի նկարները հրաշք էին համարում, սակայն կար մի գրող, որի խոսքը երգում է կոմիտասաբար և փայլում Սարյանի կտավների նման Խոսքը գնում էր Ակսել Բակունցի մասին:
Գուրգեն Մահարու հուշերից
Շատ լավ բարեկամներ էին Ակսել Բակունցը և Եղիշե Չարենցը: Նրանց բարեկամությունը հաճախ հիշեցնում էր Թումանյանին և Ղազարոս Աղայանին :
Նրանց բարեկամությունը տևեց տաս, տասնմեկ տարի, բովանդակալից, վճռական, լեցուն տարիներ:
Չարենցը զարմանում էր թե որտեղից նա եկավ և ինչերի հասավ այդքան կարճ ժամանակում: Իր ասելով, այդպես անսպասելի ու հանկարծական գալիս էին միայն իսկական գրողները:
Ակսելը նույնպես սիրում էր Չարենցի բանաստեղծությունները:Կարդալուց ուսերը վեր բարձրացնելով ասում էր, թե Չարենցից հետո էլ ինչ բանաստեղխություն:
Ես չեմ հիշում, որ նրանք մեկմեկու ներկայությամբ իրար գովեին: Բակունցն առհասարակ սովորություն չուներ կարդալ իր ձեռագիր գործերը, հակառակ Չարենցի: Երբ Չարենցը կարդում էր իր անտիպները, Ակսելը կեպին քաշում աչքերին և ուշադրությամբ լսում էր: Երբ վերջանում էր ընթերցումը, Բակունցը բարձրացնում էր կեպին, մի ծխախոտ էր վառում ու դժվար չէր նրա աչքերում նկատել հիացմունք ու ուրախություն:
Տարբեր խառնվածքի մարդիկ էին Չարենցն ու Բակունցը: Չարենցը հախուռն էր, անմիջական, Բակունցը՝ զուսպ ու ներհուն: Չարենցի մոտ ուժեղ էին անողոք հումորն ու կտրուկ եզրակացությունները, Բակունցն ավելի ռոմանտիկ էր և հարուստ կախման կետերով: Չնայած դրան՝  նրանք մի մեծ ներդաշնակություն էին և իրար հասկանում էին կես խոսքից: Ինչպես Չարենցն էր ընդունում Բակունցի հեղինակությունը, այնպես էլ Բակունցը՝  Չարենցի:                                                                                                                                                                     Այս իմ հրաշք աշխարհն է
Այս իմ հրաշք աշխարհն է, ուր
Գլխիվայր են ծառերն աճում,
Եվ ջրվեժներն ալեփրփուր
Դեպի երկինք են շառաչում։
Սարը սարից ամպ է խլում,
Ջուր է խմում ձորը ձորից,
Երկնքի մեջ արտ է ծլում,
Ու երկինք է բուսնում հողից…
Այս իմ հրաշք աշխարհն է, ուր
Շողքը տեր է, շվաքը՝ հյուր։
  • վերլուծիր բանաստեղծություններից մեկն ու մեկը
Այս իմ հրաշք աշխարհն է
Իմ կարծիքով Սահյաննը  այս բանաստեղծությունը գրելիս մտածել է իր աշխարհի մասին, թե ինչպիսի աշխարհ կունենար: Նա գրել է, որ ամեն ինչ գլխիվայր է, բոլորը իրար օգնում են, ես էլ նույնպես   կուզեի այդպիսի աշխարհ ունենալ:  Նա գրել է այն՝ ինչ կուզենար տեսնել: 
               
ԱԱրմատ-էջելևէջ-ելնել ու իջնելԻջևան-իջևանատեղիջնելվայրեջք-վայրիջնել ։
ԲԱրմատ-բան (խոսք), բանբեր-խոսք բերողբանակռիվ-խոսքի կռիվ,բանաստեղծ-խոսք ստեղծողբանասեր-խոսք սիրող։
ԳԱրմատը-սինսնափառ-սին փառքսնամեջ-սին մեջսնահավատ-սինհավատողսնապարծ-սին պարծանք։

Վարջություն 3

Աղվեսն մի թուղթ գտավ և այդ թուղթը տարավ գայլին
Թագավորը ժլատ ու աչքածակ մարդ էր ու հրամայիեցոր կարասը իրեն տան

Կղզին լճի հարավ-արևելքում էր և լճի հյուսիսային ափից տարբերվում էր թեբուսաբանությամբթե կենդանիներով
Խեղճ կապիկը պիտի վարժվի նեղլիկ վանդակին կամ անընդհատ պիտի փորձիդուրս պրծնել այտեղից:
Երկրորդ նախադասության մեջ ընգդգծված բառը դուրս է գալիս այն դեպքումերբհամընկնոմ է առաջին նախադասության ենթակայի հետ :
Զիվորն իջեցրեց բացովի կամուրջ և չոր փոսի վրայով անցնելով տիկինը մոտեցավկողճերին:

Մառախուղի միջից նախիրն էր մեզ ընդառաջ գալիս ու վարորդը մեքենանարգելակեց

Կապիկը կես ժամում խժռեց իմ բերած բանանները և մեր միջև կարծեսբարեկամություն հաստատվեց

Որպես խայծվանդակի մեջ ես ամենագայթակղիչ բանանները կդնեմ կամ նրանհամոզելու համար տերն առաջինը կմտնի վանդակ

Վարջություն 4

Դոկտոր Քիփ Թոռնը Կալիֆոռնիայի տեխնոլոգիական ինսիտուտի առաջատարՖիզիկոսներից էՆա պնդում էոր եթե մարդը ժամանակի ու տարածության <<միջանցքը>>  մտնիկհայտնվի նորից նույն տեղումսակայն ավելի վաղժամանակետումՆրանցից մեկը լույսի արագությամբ պիտի շարժվիպտույտգործի ու նախնական դիրքին դառնաՄի քանի տարի առաջ գիտականաշխարհում նա մեծ իրարանցում առաջացրեցՆա պաշտպանեց այն վարկածը,որ ժամանակի մեքենայի կառուցումը լիովին հնարավոր էԴոկտոր Թոռնիներկայացրած ժամանակի մեքենայի նախագծում այդ <<միջանցքը>>գտնվելու էերկու մետաղե սկավառակի միջև

Վարժություն 5

Սահարայի բեդվին ցեղերի մի քանի առաջնորդներ հյուր էին Ֆրանսիայում:Այնպես եղավոր մի անգամ նրանց տարան մեծ ջրվեժի մոտԹվում էրսովորական ջրվեժ էրգեղեցիկ ու հնչեղՋյուրը բյուրեղապակե կոթողի նմանգահավիժում էր  ցածՀյուրերն առաջարկեցինոր փորձեն խմելԱյ քեզ բան... Սաջուր էրխմելու ջուր... Բեդվինները սքանչացել էինԱնապատում քանի օր էրպետք է դեգերել ամենամոտ ջրհորին հասնելու համարՔանի ժամ պետք է փորելանընդհատ փլչող ավազըմինչև որ փոսի հատակին ջրիկ ցեխ հայտնվի:Անապատում ջուրը ոսկով են գնահատումՆրա ամենափոքրիկ կաթիլներիցանգամ հողի վրա վառվում են խոտի զմրուխտ կայծերըԵրբ մի տեղ անձրև էգալիս ամբողջ Սահարայից մարդիկ շտապում են նայելու այդ տեղըԲեդվիններըպատրաստեն հարյուրավոր կիլոմետրեր անցնելուորպեսզի տեսնենթե խոտնինչպես է աճում:Իսկ այստեղՓարիզումայդ հրաշք հեղուկն այնպիսիառատությամբ գալիս էկարծես հանկարծակի պատռվել է այդ տկճորըորի մեջամբողջ աշխարհը ջրի պաշարն է պահում:
Ֆրանսիացի հյուրընկալը խնդրեց առաջ գնալԲայց բեդվինները ուղղակի չէինկարողանում այդտեղից գնալՀրաշք էրնրանք երկյուղածությամփ նայումեյին
-Սպասեքմինչև ջուրը կտրվի,-խնդրեցին հյուրընկալին:

 Վարջություն 7

Անգույն-դժգույնանբախտ-դժբախտանշնորհք-ապաշնորհքմ անարդյունք-ապարդյունքանօրենապօրինիանձև-տձև:

Վարջություն 8

Ինքն իրենից գոհ-ինքնագոհ
Իրեն հավանողինքնահավան
իև կյանքի պատմությունըինքնակենսագրություն
ինքն իրեն կրթելըինքնակրթություն
իրեն ժխտելը-ինքնահակասել
իրեն սիրելը-ինքնասեր
իրեն կառավարելըինքնակառավարել

Վարջություն 9

Հզոր արծիվը ու ագահ աղվեսը հաշտ էին ապրում:
Խելացի գյուղացին պատահաբար բռնեց մեղավոր թզուկին:
Կիրթ մարդիկ գիտակցաբար նահանջում են ամոթալի գործից:


Վարջություն 10 

Ի՞նչն էրոր նրան մտահոգում էրՆա այնքան լուռ էր նայում ծովին և դուկկարծեիրոր նա հաշվում է ծովի ալիքներըԲայց նրան մի հարց էր տանջում:Արդյո՞ք սա է իր կատարյալ կյանքըթ՞ե նա կարող է ավելինԵվ նորից տիրեցլռությունքանի որ ինքն էլ չգիտերՉգիտեր ինչ էր ուզումորն էր իր երազածկյանքըՈւր է իր ճակատագիրըՏղայի զգացմունքները կարծես ծովը կուլ էրտվել:

Վարջություն 11
Նա քաջ ու արի զինվոր էր։
Աշո՛տարի տունուշ է,- ասաց մայրը։
Կինը հեռացնում էր կաթի սերը։
Տղան աղջկա հանդեպմեծ սեր էր տածում։
Պանիրը ուժեղ հոտ ունի։
Ոչխարհի հոտը բարձրացավ սարը։
Աղջիկը շատ է սիրում հորը։
գյուղացին հորի մեջ էր պահում կարտոֆիլը։

Վարջություն 13

կոպիտանարվեստկոպիտանքաղաքավարիկոպիտտգեղ
կոչելանվանելկոչելհամարել
կատարելանելկատարելվերջացնելկատարելիրագործել
լռելլուռ մնալլռելհամբերելլռելվերջանալ
դնելտեղավորելդնելհաստատելդնելխցկել։

Վարջություն 14

ԱԴասագիրքդաս անելու գիրքհեռագիրուղարկվող գիրարոոտավայրանասունների արածելու վայրլրագիրլրատու գիրծառաբունծառի բունհիմքմրգաջուրմրգի հյութմրջնաբույնմրջյունների բույնծաղկեփունջծաղկիփունջմիջնապատկիսող միջին պատ։
ԲՎիպագիրվեպ գրողմեծատունհարուստ մարդզինակիրզենք կրողժամացույցծամ ցույց տվողկողմանացույցհորիզոնի կողմերը ցույց տվողսարքերգահաներգ ստեղծողքարհատքարը տաշող/մշակող մարդպատմագիրպատմություն գրողքանդակագործքանդակ ստեղծող։

Վարջություն 15

ԱՊատճարը նրանում էոր ենթական փոխվում է։
Բ.
աԱրևը ժպտացև ծաղիկներն արդնացն։
բՆա խոսում էր բարձր,խրոխտ ձայնովու դա նրա խոսքին տալիս էր տիրականշեշտ։
գՆա մեզ թող սպասի ավտոմեքենաների կանգարումկամ ինքն ու Ջերալդըմիանգամից գնան հրավերքի սրահը։

Վարջություն 16

աՀեռագրերարոտավայրերլրագրերծառաբներմրգաջրերմջնաբույններծաղկեփնջերմիջնապատեր։
բմեծատուններզինակիրներժամացույցներկողմնացույցներերգահաններքարհատներպատմագիրներքանդակագործներ։
Անձ ցույց տվող բառերի հոգնագին կացմում ենգ -ներ մասնիկով։

Վարջություն 17

Եթե հաջորդող բառը սկսվում է ձայնավորովբառին ավելացնում ենք -ն մասնիկը։Եթե բաղաձայյնով՝ -ը մասնիկը։

Վարջություն 18

դԿան պարծենկոտ մարդիկորոնք իրենց ամենասովորական արարքները շատեն կարևորում ու դրանք վեհ գաղափարներով բացատրում։

 Վարջություն 19
Մատենաշարշարվացքի տեսակ;
մտազբաղմտքերով տարված;
հաղթատարածհաղթանակով տարած;
մեծահոգիմեծ հոգի ունեցող;
մեծահոժարմեծ կամքով ;
ողբանվագողբալի նվագ ունեցող
բարձրալեռբարձր լեռ;
ոլորաձևոլորուն ձև ունեցող;
գրագող-ուրիշի գրածը գողանալ։

 Վարջություն  20
ԱրարատՄասիս
հրաշքով լիհրաշալի
ձեռքով չկերտվածանձերակերտ
երկինք սլացողերկնասաց
լեռներիսարերի
ժայռերով պատվածժայռապատ
քարերով ծածկվածքարածածկ
ճառագայթի ձև ունեցողճառագայթաձև
խոտով առատխոտառատ
արքաներիթագավորների


21.
յոթանասուն միլիոնտասը երեսուն-երեսունհինգերեքհիսուներկուտաներեքտասներկուչորսյոթանասուն

22.
աանձը ինքն իր մասին
բանձը դիմացինի մասին
գանձը երրորդ՝ մեկ այլ անձի մասին

23.
Ժամանակին մի վարժապետ կար
վարժապետը շատ էր սիրումոր մարդիկ իրեն մեծարեն
5) վարժապետը երեխաներին քաղաքից դուրս է տարել
7) մի խարխուլ ջրհոր գտան
9) պարանի ծայրը աստիճանաբար բաց էին թողնում
10) շուտով ջրհորի սառն օդն ու պատերի թացությունըվարժապետի քիթը մտավ


25.
երգելիսվախիցտանելիսլուրջտխուր կամ ծանրերեվալուցգնալուցլցնելիս

27.
անարվեստանդեմանդուռանսիրտանահանմահդժզոհդժբախտդժկամապարդյունապերախտապաշնորհապուշտհաճտգեղչտեսչկամ

28.
ունենում էչի գիտենումդիմում էպատասխանում էլինումէսկսում է

29.
Արքայիճանապարհշարժվում էինշրջվում էինծափահարումերեկոզրուցում էինք

30.
Մինչևհիմա էլհանկարծայդ ժանամակավելի ուշայնժամանակարդենինչ-որ ժամանակվերջերսուր որ է;

33.
Չփնտրիչեր գաչեք տեսնիչգնաքչհարձակվենչի դնիչիջրումչի լինումչի սուզվումչի լինումչի գալուչիկանգնումչի թաքցնումչի լինելուչեն չվումչգտնենչսարքեն։

34.
աէ աճու
բենք աճեցնում
աոչնչացանանհետացան
բոչնչացրեցանհետացրեց
ահալվումգոլորշիանում
բհալեցնումգոլորշիացնում
Ա տարբերակում գործողությունները ինքնաբերակն ենկատարվումիսկ բ տարբերակում՝ ինչ-որ մոկն է դրանքկտրում կամ նրանց նպաստումոր լինեն։

35.
Վկայել դեմքի մասին։
Հավատալ ընկերոջս։
Հավատացնել իրողությունների մասին

36.
2- Քաղաքի անունը Օուշեն Գրոուվ է
3- Յոթ հազար բնակիչ ունի
4- երկարատև բանավեճերից բետո մի բացառություն է արվել
7- քաղաքի փողոցներում ոչ մի ճռռոց ու հռնդյուն չես լսի
10- մարդ էհանկարծ մեքենա վառելու գայթակղությանըչտրվի

37.
1. Բազմությունը նոսրանում է երեկոյան գազանանոցըայցելելիս։
2. Գազանանոց այցելողների բազմությունն է նոսրանում։
3. երեկոյան բազմությունը նոսրանում է։
1. Ջրավազանում սուզվողը դուրս կգա։
2. Ջրից դուրս կգա։
3. Կանաչ մազերով դուրս կգա։
1. Սահարա անապատի տակեն հայտնաբերել։
2. Երկրաբաններն են հայտնաբերել։
3. Պատահաբար են հայտնաբերել։
4. Գիտնականները ծով են հայտնաբերել:
1.Քաղցրահամ ջրի հսկայական պաշարները կարող ենվերածել։
2. Ջուրը կարող է անապատը մարգագետինների վերածել։
3. Մարգագետինների կարող է վերածել։

38.
թիռ-թրթիռթրթռալթրթռուն։
բառբարբառբարբառային։
գիռգրգիռգրգռելգրգռված։
մուռմրմուռմրմռալ։

39.
Բարի որդիներն անհանգստանում էին։
Լավ ընկերդ արդեն գնացել էր։
Քաջ արշավախումբը վերադարձավ լեռներից։
Քո գեղեցիկ երգը գերեց մարդկանց։

40.
կարդալիս
կարդալուց
կառուցելիս
կառուցելուց
լսելուց
դառնալիս
դառնալուց
հիվանդանալուց
հիվանդանալիս

41.
քերիչգրիչկապիչքամիչթակիչբացիչգործիչխաղալիքուտելիքխմիչքհագուստձգիչփակիչխթանիչփաթաթանճոճանգանձիչզսպանակսղիչջնջիչծածկիչօրօրոց։
Կազմվել են հետևյալ ածանցներով՝ իչուստանիքիչքոցանակ։

42.
Հանված նախադասություններ՝
Թողեցհեռացավ։ Բարեբախտաբար եկավմի գարավանհասավ այդտեղ։ Բան չասացլուռումունջ շարունակեցճամփան։ Ոտքը կոտրվել էր։ Ու հրաժեշտ տվեց։ -Էհ մնասբարովեղբայր։

43.
Վազեցնել (վազեցրի); պարեցնել (պարեցրի); աշխատեցնել(աշխատեցրի); ուտեցնել (կերցրի); սովոեցրել (սովորեցրի); խմեցնել (խմեցրի); շփոթեցնել (շփոթեցրի); լռեցնել (լռեցրի); վստահեցնել (վստահեցրի); հագեցնել (հագեցրի); մոտեցնել(մոտեցրի); մերձեցնել (մերձեցրի)։

44.
Օգտապաշարօգտակար պաշար
ատամնաբույժատամը բուժող բժիշկ
խելամիտխելացի միտք ունեցող
Բարեհոգիբարի հոգի ունեցող
խորաչնինխոր կերպով չնվված
նրբատաշնուրբ ձևով տաշված
եչեռնապուրծեչեռնից պրծած
լուսնկալուսավորլուսառատ


47.
ավիրավորվածսվինահարված
վիրավորվածխոցված
բգրավելհմայել
գրավելտիրանալ
գկանգնեցնելվեր հանել
կանգնեցնելկասեցնել
կանգնեցրել-բարձրացրել

48.
Ընկնելծովըգետնին
ընկած լինելհատակինաթոռին

49.
Ձկնորսի ցանցը մի գեղեցիկ և չտեսնված ձկնիկ գտան։
Նայում էի Սև ծովի ալիքներինորոնք շատ պղտոոր էին։
Նավից ապշահար հետևում էին վախեցած հնդկացիներինորոնք այս ու այն կողմ էին վազում։
Ամբողջ օրը շրջելուց հետո հասանք թագուհու դղյակինորնայնքան շքեղ էր։

50.
Գահընկեցգահից հեռանալ
Իշխանազունիշխանություն ունեցող
Արևազունարև ունեցող
Արյունարբու-արյան տենչող
Արքայանիստարքայի նստավայր
Դյուրաբեկհեշտ թեքվող
Գավաթակիցկենացին կից
Դրկիցհարևանությամբ ապրողչմահավանոչինչչհավանող
հոչմածեծհոչմից ծեծվածհալածված
կրկնադիրերկու անգան դրվածկրկնված

53.
հարյուր իննսունվեցերկուերեք, 1868, ինըութմեկյոթ
Ավելի կոնկրետացման դեպքում գոյականները դրվում ենհոգնակի թվով։

54.
Ա նախադասություններում հիմնականում իմաստներնարտահայտում են կարծիքովավելի անհաստատիսկ Բնախադասություններում դրանք ավելի հասոտատական ենբնութագրվում։

55.
Գառնուկը ջրհորում մի բան տեսավինչ որ դաշտումտեսնելիս կփախչեր։
Պապն այդ օրը պատմում էր այնինչ որ աղջիկը վաղուց էրուզում իմանալ։
Պայմանն այն էրոր Գիքորը պիտի տունը մաքրերամանները լվանարոտնամանները սրբեր։
Քերականության մասին մի բան եմ լսելոր բոլորարվեստների հիմքն է։
Մի թռչունը չի կարող Եգիտոս չվել,քանի որ Եգիպտոսի տեղըչգիտի։
Ամեն գարնան երկու հակառակորդների հանդիպումըդառնում էր ավելի վտանգավորքանի որ ձմռանպարապությունից ավելի ուժ ու եռանդ ստացած՝ նրանքավելի կատաղի էին դառնում։
Առակագիր Եզոպոսը մի անգամ մտավ նավաշինարանորտեղ նավաշինարարներն սկսեցին նրան ծաղրել ուբարկացնել։
Ծարավ այծը մոտեցավ ջրհորին,որտեղ աղվեսն էր նստած։
Մրջյունը մի ժամանակ մարդ էրորն զբաղվում էրհացահատիկի մշակությամբ։
Պատանին գնաց մի ալևոր մարդու մոտորպեսզի նրանհարցներ ճաանպարհի մասին։
Նավազը որդուն ուղարկեց ուսումնարանորքերականություն սովորի։

56.
Հանգստացած թագավորը ծուլորեն նստեց։
Հանդարտված առյուծները երկար կանգնեցին նրագահավորակի մոտ։
Հիվանդ մարդը շատ դեղ խմեց։

57.
Հորդ
թրջվելուց
դրեց
երևի
այլևս
թանկարժեք
պաշտպանվել
անկամ
քարացել
նշանավոր
բաժանվել
հետևեց
գտավ
տարբեր
տարբեր
լավ
թրջվել
տխրությամբ
բռնեցին

65.
լռացնելլռեցնել
ուտացնելուտեցնել
կարմրացնելկարմրեցնել
վախացնելվախեցնել
աշխատացնելաշխատեցնել
վստահացնելվստահեցնել
ծարայացնելծառայեցնել

66.
Մի ուլիկ հոտից հետ ընկավԳայլը հասավ նրան ու բռնեց:
Ուլիկն ասաց.
-Գիտեոր քւ զոհն եմու վերջը պիտի ուտես ինձԲայց միխնդրանք ունեմ՝ սրինգդ նվագիրպարեմհետո կեր:
Գայլը նվագեցՇները լսեցին ու ընկան նրա ետևիցՆաասաց.
-Տե՛ղն է ինձմսագործն ՝ու՜րերաժիշտն՝ ուր:

67.
Տիրապետել լեզվին
Տիրել քաղաքըթշնամուն
Դավանել կրոնին

69.
Վախկոտ նապաստակն իր համար թռչկոտում էր անտառիբացատումերբ հայտնվեցին որսորդներն իրենց շների հետ:
Այծը նախատեց աղվեսիներբ աղվեսն ուզում էր խախտելպայմանն ու դուրս թռչել:
Քանի դեռ ծիծեռնակները ծաղրում էին կարապներինկարապները չէին ուզում ապրել մարդկանց մոտ ու երգելնրանց համար:
Մեղուները չէին ուզում իրենց մեղրը մարդկկանց տալուստինրանք որոշեցին խայթոցով վնասել մեղրը տանողներին:
Մի բան ծածկում էր աղբյուրն ու գուռինչը ընկած էր քիցհեռութափ թփված ճյուղերի մեջ:
Ծովին հասնելը փրկություն է թվումթեև ծովի ջուրը չիխմվում:
Ձեռքը մեկնեց անկարգին բռնելուբայց մտքինը նրանպատժելը չէր:


72.
Ո՞վ փոքրիկ միայնակ առագաստանավով շուրջերկրյաճանապարհորդություն կատարեց Երկիր մոլորակի շուրջը։
Քրիստին Լիսկևիչը ինչպիսի՞ առագաստանավովշուրջերկրյա ճանապարհորդություն կատարեց Երկիրմոլորակի շուրջը։
Քրիստին Լիսկևիչը ինչո՞վ շուրջերկրյաճանապարհորդություն կատարեց Երկիր մոլորակի շուրջը։
Քրիստին Լիսկևիչը փոքրիկ միայնակ առագաստանավովի՞նչ կատարեց Երկիր մոլորակի շուրջը։
Քրիստին Լիսկևիչը փոքրիկ միայնակ առագաստանավովշուրջերկրյա ճանապարհորդություն կատարեց ինչի՞ շուրջը։

73.
Առաջին տեքստը գրված է գիտական ոճովիսկ երկրորդտեքստը գրված է գեղարվեստական ոճովայստեղ կանդարձվածքներփոխաբերություններ:

75.

Ա խմբի հատվածներում միտքը արտահայտված է մեկնախադասությամբիսկ Բ խմբի հատվածներում;  նույնմիտքը երկու նախադասություններով է արտահայտված:
102.Արձակուրդքյին օրերը ձգձգվում էին
Նրա գործերը երկարում են
Աղքատը շատ բարեսիրտ մարդ է

Խեղճ մարդը  հացի գումար եր մուրում
104.Գունատ,պոչատծ,կռնատ,քնատ,գլխատել

105.Պատերազմ գնալուց առաջ թրերը արեցին

Տուր նրա սուրը 
Պարտվեց աղի տուփը

Այս ճաշը շատ աղի էր

Մարտ ամսին նրա ծնունդն է                                                                                                          


Комментариев нет:

Отправить комментарий