Ուսումնական Նոյեմբեր

Տնային աշխատանք

  1. Ակնարկել
  2. Լրջաբար
  3. Ջրանավ
  4. Մանկական
  5. Քմահաճ
  6. Լուռումունջ
2.
  1. Հերարձակ
  2. Գարնանամուտ
  3. Աստղակայան
  4. Անցաթուղթ
  5. Սահադաշտ
3.
  1. Սնափառ
  2. Ինքնասեր
  3. Սնապատառ
  4. Սնամիտ
  5. Նստափոխ
4.
  1. Գահավիժել
  2. Սառնարյուն
  3. Խճուղի
  4. Դատարկություն
  5. Հավասարակշիռ
5.
  1. Բարեկամ
  2. Ծիսակարգ
  3. Աշխարհասփյուռ
  4. Դասակարգ
  5. Չափահաս
  6. Բազմանիշ
6.
  1. Սրտակից
  2. Հյուրախաղ
  3. Անհույս
  4. Բծախնդիր
  5. Ինքնահավան
  6. Տնամերձ
7.
  1. Ժայռակոփ
  2. Սրտատոչոր
  3. Շնչակտուր
  4. Միամիտ
  5. Ջրհեղեղ
8.
  1. Տեսական
  2. Մրգահյութ
  3. Ժամացույց
  4. Երկարաշունչ
  5. Շնորհազուրկ
9.
  1. Մեծամիտ
  2. Թագադիր
  3. Մարտահրավեր
  4. Որմնասյուն
  5. Առատաձեռն
  6. Արագաշարժ
10.
  1. Երկկողմանի
  2. Կամակոր
  3. Վեհապանծ
  4. Գիտաժողով
  5. Ուղեփակ
  6. Բարձրաձայն
11.
  1. Շնչափող
  2. Եռահարկ
  3. Վիրակապել
  4. Հրավիրատոմս
12.
  1. Դյուրավառ
  2. Ձեռագործ
  3. Հողմահալած
  4. Գեղագետ
  5. Դասադուլ
  6. Վիպագիր
13.
  1. Ձեռնամարտ
  2. Գեղատես
  3. Ջերմանավ
  4. Քաղահան
14.
  1. ․Փափկասնունդ
  2. Հոգեմաշ
  3. Գլխապտույտ
  4. Սևերես
  5. Ճեմասրահ
  6. Դիմափոշի
15.
  1. Ծանրակշիռ
  2. Սնամեջ
  3. Նետաձիգ
  4. Ոսկեձուլ
  5. Հնատիպ
16.
  1. Սյունազարդ
  2. Ժպտերես
17.
  1. Հնօրյա
  2. Ողբանվագ
  3. Երգաշար
  4. Գեղարվեսը
  5. Մեծամիտ
18.
  1. Պարզամիտ
  2. Թղթադրամ
  3. Խնկաբույր
  4. Ինքնուս
19.
  1. Ձեռնհաս
  2. Մեծատուն
  3. Երեսապաշտ
20.
  1. Մատենագիր
  2. Փառատոն
  3. Լուսանփոփ
  4. Թռիչքուղի
  5. Շղթայակապ
21.
  1. Ակնթարթ
  2. Ճակատամարտ
  3. Մարտակարգ
  4. Մանրավաճառ

Տնային աշխատանք

2.2
1.
  1. Ապուշ
  2. Մակբայ
  3. Նախադեպ
  4. Գերձայն
  5. Ընդհանուն
2.
  1. Ենթակարգ
  2. Անդրադարձ
  3. Ներաշխարհ
  4. Հակաթույն
  5. Դժգույն
  6. Դերանուն
3.
  1. Ենթակա
  2. Վերնագիր
  3. Տրամագիծ
  4. Տարեդարձ
  5. Ապացույց
  6. Թերակատար
4.
  1. Գերխնդիր
  2. Առհավետ
  3. Տրամաբան
  4. Փոխարքա
  5. Բացարձակ
  6. Պարականոն
5.
  1. Ընդացիկ
  2. Համահունչ
  3. Հակագազ
  4. Նախադուռ
  5. Ենթասպա
  6. Ապերասան
6.
  1. Դերբայ
  2. Տմարդ
  3. Անդրբևեռ
  4. Հարակից
  5. Պարային
  6. Ընդոստ
7.
  1. Ապուշ
  2. Գերխնդիր
  3. Պարագիծ
  4. Տարասեռ
  5. Ընդդեմ
  6. Դժպատեհ
8.
  1. Ենթախումբ
  2. Բացորոշ
  3. Մակագիր
  4. Թերակշիռ
  5. Ապաշնորհ
  6. Հարադիր
9.
  1. Բաղաձայն
  2. Ենթահարց
  3. Ընդարձակ
  4. Չկամ
  5. Մականուն
  6. Արտերկիր
10.
  1. Փոխարքա
  2. Ստորգետնյա
  3. Ներգաղթ
  4. Տրամաբան
  5. Համաձայն
  6. Տկար
11.
  1. Դժգոհ
  2. Ենթադաս
  3. Մակաբույծ
  4. Արտասովոր
  5. Անդրշիրիմ
  6. Հականիշ
12.
  1. Ենթասպա
  2. Տհաճ
  3. Բացակա
  4. Նախավկա
  5.  Մակնիշ
  6. Ընդհատ
13.
  1. Անդրբևեռ
  2. Տարասեռ
  3. Նախահայր
  4. Մակուղեղ
  5. Ապերջանիկ
  6. Առկախ
14.
  1. Ցպահանջ
  2. Հակակշիռ
  3. Անդրաշխարհ
  4. Դերանուն
  5. Առէջ
  6. Ընդհամենը


2.4
1.
  1. Կայսրուհի
  2. Վերջույթ
  3. Գովեստ
  4. Աճուկ
  5. Խոհուն
  6. Վայրի
2.
  1. Որբուկ
  2. Ծաղկուն
  3. Թափոն
  4. Պատվածք
  5. Օրհնյալ
  6. Ծնունդ
3.
  1. Ծիծաղկոտ
  2. Ազգություն
  3. Ավերիչ
  4. Շքեղ
  5. Հարգի
  6. Երաշխիք
4.
  1. Հյուսվածք
  2. Ցուցիչ
  3. Հարսնացու
  4. Դանդաղկոտ
  5. Աղի
  6. Անկյալ
5.
  1. Փաստացի
  2. Ստուգարք
  3. Տանջանք
  4. Ջնջոց
  5. Լեզվանի
  6. Տիրացու
6.
  1. Կանացի
  2. Գեղանի
  3. Չափածո
  4. Արգելոց
  5. Պատվիրան
  6. Լծկան
7.
  1. Մահակ
  2. Հավաքածու
  3. Խոսուն
  4. Վարույթ
  5. Գուժկան
  6. Զգոն
8.
  1. Ծորան
  2. Խեցեղեն
  3. Վարդու
  4. Վարցու
  5. Ջնջոց
9.
  1. Արժույթ
  2. Սփոփանք
  3. Ծորուն
  4. Մատույց
  5. Փութկոտ
  6. Զազրելի
10.
  1. Խցիկ
  2. Որսկան
  3. Թավուտ
  4. Գործոն
  5. Ազդու
  6. Հնոտի

Սասնա Ծռեր

Ինչ է էպոսը
Ժողովրդական հերոսական կամ ավանդական վեպ, վիպական բանահյուսության ծավալուն և բարդ տեսակ, որը բաղադրվում է վիպական ու պատմահերոսական երկերից, ավանդություններից, զրույցներից
2. Ովքեր են առաջին անգամ հիշատակել էպոսի մասին:
Սասնա Ծռեր վիպերգի մասին առաջին անգամ հիշատակել են պորտուգալացի ճանապարհորդներ Անտոնիո Տենրեյրո և Մեստրե Աֆոնսոն, որոնք տասնվեսերորդ դարում իրարից անկախ ճանապարհորդել են եսել Հայաստանում , Սասունում տեղացիներից լսել են զրույցներ Դավթի և Խանդութի մասին։ Այդ տեղեկությունները տպագրված են եղել վաղուց բայց լեզվի անմատչելիության պատճառով շատ ուշ են հայտնի դարձել։
3.Ովքեր են առաջին անգամ գրի առել էպոսը:
Էպոսը առաջին անգամ գրի է առել Գգարեգին Սրվանձտյանը և 1874թ-ին տպագրել <<Սասունցի Դավիթ>> կամ <<Մհերի դուռ>> վերնագրով։
4. Ինչ վերնագրով է տպագրել Մանուկ Աբեղյանը էպոսի և վիպերգի երկրորդ պատումը:
«Դավիթ և Մհեր»
5.Որ դարերի պայքարն է պատկերված վիպերգում:
1935 տոնվել է էպեսի հազարամյակը և այդ արթիվ 60 պատումիներից կազմվել է այսօրվա համահավաք բնագիրը։
6. Քանի ճյուղից է բաղկացած էպոսը։
Էպոսը բաղկացած է չորս ճյուղերից։
7. Ինչպես է սկսվում էպոսի ճյուղերը:

8. Ինչի մասին է«Մեծ Մհեր» ճյուղը:
9. Որն է «Սասունցի Դավիթ» ճյուղի սյուժեն:

10. Ինչ զրույց կա «Փոքր Մհեր»-ի մասին :
Քանի աշխարք չար է,
Հողն էլ ղալբցեր (ծուլացել) է,
Մեջ աշխարքին ես չեմ մնա:
Որ աշխարք ավերվի, մեկ էլ շինվի,
Եբոր ցորեն էղավ քանց մասուր մի,
Ու գարին էղավ քանց ընկուզ մի,
Էն ժամանակ հրամանք կա, 
որ էլնենք էդտեղեն:
11. Ինչ ընդհանուր հատկանիշ ունեն Սասնա հերոսները:
Սասնա հերոսները կապված են միմյանց հետ ազգագրական կապով։
12. Կին հերոսները էպոսում:

13. Հայ գրողներից ովքեր են մշակել էպոսը:
Գարեգին Սրվանձտյան, Մանուկ Աբեղյան 



Առակագրություն
Առակը փոքրածավալ արձակ կամ չափածո ստեղծգործություն է , որը իրականությունը ներկայացնում է այլաբանորեն և ավարտվում է բարոյախրատական եզրակացությամբ։
Առակագրության ամենամեծ դեմքը հույն առակագիր Եզոպոս Ք․ա VI-րդ դար։
Միջնադարյան հայ առակագրության ներկայացուցիչներն են Մխիթար Գոշը և Վարդան Այգեկցին։
Առաջադրանք
  • Գտնել տեղեկություններ
  • Կարդալ առակները ամեն մեկից  մեկական առակ վերլուծել

Բառ

Տառերի այն խումբը, որն արտահայտում է իմաստ, ունի ինքնուրույն գործածություն կոչվում է Բառ։ Բառերը կարող են ենթարկվել բառակազմական և ձևաբանական փոփոխության։ Բառակազմությանը մասնակցում են արմատները և ածանցները։ Բառի հիմնական իմաստն արտահայտող մասը կոչվում է արմատ։ Բառի սկզբից կամ վերջից ավելացվող մասնիկները կոչվում են ածանցներ։
Նախածանց
  • Անհայտ, անտուն, անմիտ
  • Ապուշ, ապերախտ, ապօրեինի
Վերջածանց
  • ուրախություն, դժբախտություն
  • մրգեղեն, սպիտակեղեն
  • գրիչ, սրիչ,

Տողադարձ

Բառի մի մասը հաջորդ տող փոխադրելը կոչվում է տողադարձ։ Տողադարձը կատարվում է բառը վանկերի բաժանելով։ Բառամիջի վանկի սկզբում կարող է լինել միայն մեկ բաղաձայն։
  1. Երկու ձայնավորների մեջ եղած միակ բաղաձայնը անցնում է հաջորդ տող։
  2. Երկու բաղաձայնի դեպքում միայն մեկն է ացնում հաջորդ տող։
Բարդ և ածանցավոր բառերը կարելի է տողադարձել առանց վանկատման հաջորդ տող տեղափոխելով ամբողջական բառը։
Օրինակ՝ Արա-գընթաց,Արագ-ընթաց,Արտա-գրել, Շարա-դրություն,Համա-լսարան
  • Եթե տողադարձը կիսում է <և> տառը վ-ն անցնում է հաջորդ տող։
Օրինակ՝ հարե-վան, արե-վածագ, տերե-վաթափ։

Գործնական աշխատանք

  1. Տրված համանուններով մեկական առանձին նախադասություն կազմեցեք:
    Հարկզատիկքանոնմարտ։
Հարկ
Աննան ապրում է  տասներկուերորդ հարկում։
Հարկ չեմ գտնում խոսել այդ թեմայի մասին։
Հարկերը չվճարելու դեպքում վերելակը կանջատեն։
Զատիկ
Զատիկ  կամ Հիսուս Քրիստոսի հարության տոն։
Այգում ծաղկի վրա տեսանք զատիկ։
Քանոն
Քանոնով կարող ես չափել խորանարդի երկարությունը։
Ազգային երաժշտական գործիքների մեջ է մտնում նաև քանոնը։
Մարտ
Էտրուկների և հույների մարտն ավարտվեց էտրուկների հաղթանակով։
Մարտ ամսին ծառերը բողբոջում են։

2.  3-ական ածանցավոր բառ կազմեցեք կան, —կոտ, —անք, —ույթ, —ոց,-ուտ   ածանցներով:
-կան- լցկան, լացկան, թխսկան
-կոտ- քնկոտ, վախկոտ, լուսնոտ
-անք- տականք, երազանք, բամբասանք
-ույթ- երևույթ, զայրույթ,ավանդույթ
-ոց- բազմոց, մատնոց, ակնոց
-ուտ- թփուտ, ավազուտ, տանձուտ
Յուրաքանչյուրի դիմաց գրեցեք հնչյունափոխված բաղադրիչի անհնչյունափոխ ձևը:
Ուղեծիր-ուղիորդյակ-որդի,հուսավառ-հույս,բքախեղդ-բուք,սրընթաց-սուր,նրբերշիկ-նուրբ, լրատու-լուրարնագույն-արյուն,երկնային-երկինհուզառատ-հույզմտամոլոր-միտ։
4. Նախադասություններն ամբողջացրեք:
ա) Ուրախությունը կրկնակի է դառնում, երբ կողքիդ են լինում քեզ հարազատ մարդիկ։
բ)  Կարոտը գնում է, գնում այնտեղ, որտեղ, որ հրաժեշտ տվեցիր նրան։
գ)  Ա՜խ որքան լավ կլիներ, եթե կարողանայ գտնել ընկերոջս։
դ)   Այդ օրը նա երկրորդ անգամ էր փորձում, որպեսզի կարողանա հասնել իր նպատակին։

Գործնական աշխատանք

Ընդգծված բառերի  և արտահայտությունների փոխարեն փակագծերում տրվածներից մեկը գրի´ր:Որ խոսքը կարճեր, ավելորդ բաներ չէր ասի: (Կարճ կապեր, երկար չէր)
Պարանը կարճ էր, աշտարակի ծայրին չհասավ: (Կարճ կապեր, երկար չէր)
Գլուխը կախ էր ու սիրտը կոտրված: (Խոնարհ էր, իջեցներ)
Դույլը ջրհորը կախեր թե չէ, թզուկը հայտնվելու էր: (Խոնարհ էր, իջեցներ)
Դռան ժանգոտ փակի վրա ինչ-որ թուղթ դրեց ու գնաց: (Կողպեքի, ծածկի)
Եթե պատուհանը փակի, ցուրտ չի լինի: (Կողպեքի, ծածկի)
Տրված համանուններով կազմիր նախադասություններ:Մարտ — մարտ, սեր — սեր, հոր — հոր, հոտ — հոտ, անտառ — անտառ, արի – արի, կար — կար:
Մարտ-մարտ
Հայ-Թուրքական մարտը դեռ շարունակվում է։
Մարտ ամսին ծաղիկները գեղեցիկ բացվում են։
Սեր-սեր
Աղջիկը բացատրում էր, թե ինչ է սերը։
Արմինեն չի սիրում կաթի սեր։
Հոր-հոր
Արտակի հոր անունը Հրանտ է։
Վահանը դույլն իջեցնելու ժամանակ այն գցեց ջրհորը։
Հոտ-հոտ
Ոչխարների հոտն արածում էր սարերում։
Տաք հացի հետն անփոխարինելի է։
Անտառ-անտառ
Անտառում կան շատ վտանգավոր կենդանիներ։
Արի-արի
Այսօր տուն շուտ արի։
Արի տղամարդը փրկեց աղջկա կյանքը։
Կար-կար
Թխվածքի պատրաստման համար տանն ամեն ինչ կար։
Վերնաշապիկի կարը քանդվել էր։

Կետերի փոխարեն գրի´ր տրված բառերից մեկը:…երի մեջ անծանոթ մի աղջիկ տեսա: (որդ, որթ)
…երի պատճառով ձկնորսության չգնացի: (որդ. որթ)
Շատ … ավարտ ունեցավ մեր ձեռնարկը: (հաջող, հաչող)
… շանը կծան չի լինում: (հաջող, հաչող)
Երեխայի … ատամներն արդեն դուրս էին եկել: (կտրիչ, կտրիճ)
Իմ բոլոր … ընկերները հավաքվել են այսօր: (կտրիչ, կտրիճ)
Կետերի փոխարեն գրի´ր տրված բառերից մեկը: 
Նստելու համար մի … տեղ եմ փնտրում: (հարդ, հարթ)
Քամին ամբողջ …ը բարձրացրել ու պտտում էր օդում: (հարդ, հարթ)
Տարբեր …եր քայքայել էին մարմինը: (աղտ, ախտ)
Փոշիով ու … էր ծածկված փողոցը: (աղտ, ախտ)
Մի … քարավանից առանձնացել էր: (ուղտ, ուխտ)
Քո արած … թանկ է բոլորիս համար: (ուղտ, ուխտ)
Կետերի փոխարեն գրի՛ր գրիչ, բույն, ծով բառերի  հոլոված ձևերը
Իր բույնը հյուսել էր մեր այգու ամենաբարձր ծառի վրա:
Չմոտենաս իմ բնին, ձագուկներս հանկարծ կվախենան:
Ճուտը գլուխը բնից դուրս էր հանել ու սպասում էր մորը:
Այդ թռչունին իր ձագերով ու բնով կբերեմ, որ իմ այգում ապրի:
Ձագուկները կծկվել էին ծովում ու վախեցած նայում էին:
Գիշերվա փոթորկից հետո ծովը հանգստանում էր:
Մեքենան մոտենում էր ծովին, արդեն լսվում էր նրա շառաչը:
Որոշեց ծովից հեռու ապրել, որ մոռանա այդ դեպքը:
Փոթորկուն ծովը հիանում եմ, բայց և վախենում եմ լեռնացող ալիքներից:
Ամբողջ օրը լողում էր ծովում ու վերադառնալու մասին չէր մտածում:
Իմ  գրիչը  լավ չի գրում:
Ձեռքը գցեց ընկերոջ գրչին ու ծոցատետրում ինչ-որ բան նշեց:
Ամբողջ թանաքը գրչից դուրս էր հոսել, ու պայուսակը տեղ-տեղ սևացել էր:
Այդպիսի բաները սովորական գրչով չեն գրում:

Խորխե Բուկայի «Չեմ կարողացել, չեմ կարողանում ու երբեք էլ չեմ կարողանա»

Պատմվածքում հեղինակը փղի միջոցով բարձրաձայնել է շատ ակտուալ և կարևոր խնդիր։ Այն կայանում էնրանում, որ շատերս այսօր ապրում ենք մեր ուժերին չհավատալով և եթե անցյալում ինչ որ բան չի ստացվել ապա այժմ փորձելու ցանկությունն անհետանում է և արթնանում է ներքին հրաման՝ չեմ կարողացել, չեմ կարողանում ու երբեք էլ չեմ կարողանա։ Պատմվածքի փիղը դա մենք ենք՝ մարդիկ, իսկ ցիցը որին կապված էր փիղը մեր ցանկություններն են ու նպատակներն են որոնց չենք կարողացել հասնել դեռ վաղ տարիքից, իսկ այժմ՝ մի քնաի տարի անց, երբ փոխվել է ամեն ինչ և փոխվել ենք մենք միևնույն է չենք ցանկանում ևս մեկ անգամ փորձել հաղթահարել այն դժվարությունները, որը չենք կարողացել անցնել դեռ այն ժամանակ, քանի որ վախենում ենք կրկին չկարողանալուց և հիասթափվելուց։

Գործնական աշխատանք

Կետերի փոխարեն գրել համապատասխան տառը:Փախչել, մազապուրծ, լվացքաջուր, շքերթ, օթևան, նրբահյուս, ճրագակալ, հոգեվիճակ, շոգեկառք, ընդդիմություն, փչակ, մղջավանջ, վարձահատույց, առևանգել, աղջիկ, պատշգամբ, գիշերօթիկ, մրրածուփ, թխպակալել, բաճկոն, օվկիանոս, չարաճճի, մեղմօրոր, նստվածք, խաբկանք, կրիա, մանրուք, ճողփյուն, գաղտագողի, թխկի, բացուխուփ, ոգելից:
2.Անհրաժեշտ տեղում գրել մեծատառով:մ/Մովսես խ/Խորենացի, ս/Սևանա լիճ, գ/Գրիգոր տ/Տաթևացի, ա/Աշոտ ե/Երկաթ, հ/Հայաստանի հ/Հանրապետություն, կ/Կիլիկյան հ/Հայաստան, լ/Լևոն մ/Մեծ թագավոր, մ/Մխիթար գ/Գոշ, հ/Հայկական պար լեռնաշղթա, ա/Արարատյան դաշտ, լ/Լեռնային ղ/Ղարաբաղ, ա/Արաքս գետ, ա/Ալեքսանդր մ/Մակեդոնացի, մ/Մեծ բ/Բրիտանիա, խ/Խաղաղ օվկիանոս:
3.Տրված բարդ բառերի առաջին արմատները փոխելով ստացիր նոր բարդ բառեր:
Հացատուն-գրավատուն, քինախնդիր-վերջնախնդիր, ոսկեպատ-քարեպատ, հողածին-կենդանածին, փառամոլ-գրքամոլ, կենսագիր-պատմագիր, զբոսանավ-սուզանավ, ծովագնաց-ամենագնաց:
4. Տրված բարդ բառերի վերջին արմատները փոխելով ստացիր նոր բառեր:
Հեռախոս-հեռադիտակ, հանրածանոթ-հանրային, քարապատ-քարավան, երկրագունդ-երկրաքեր, մտահոգ-մտավորական, ծովակալ-ծովախոզուկ, բարենպաստ-բարհոգի, դեղնակտուց-դեղնականաչ:
5. Գոյական կազմող հետևյալ ածանցներով կազմել 3-ական բառ:
-ակ –
-անակ –
-անոց – անձրևանոց, խոզանոց, հիվանդանոց։
-անք –  վիրավորանք, հարգանք, աշխատանք
-արան – ճաշարան, դասարան, վառարան
-արք – գործարք, լուծարք,
-ացի – չինացի, գյուղացի, կանադացի
-ենի-
-ացք- ընթացք, սլացք,
-իկ – մայրիկ, մանկիկ, սանիկ, գերազանցիկ
-մունք – վերաբերմունք, ուսմունք, զգացմունք
-որդ – որսորդ, բաժանորդ, վարորդ
-ոց – մատնոց, թիկնոց, դպրոց
-ստան – Հայաստան, գերդաստան, ապաստան, բուրաստան, տափաստան
-վածք – սանրվածք, ասացվածք
-ուհի ուսուցչուհի, բժշկուհի, նկարչուհի
-ք – ոտք
7.Յուրաքանչյուր բառաշարքում առանձնացնել 5-ական պարզ բառ:
Բանակքույր, ոստյուն, ամառ, գյուղացի, աշխարհ, որսորդ, րոպեառաջ, սահնակ:
Եղբայր, վարք, շաբաթ, վստահ, անուն, կեսօր, քաղցր, սահուն, վաղորդայն, ոտք:
Աշունեկեղեցի, ուսում, ուրբաթ, վայրի, ժամանակ, առողջ, Մարիամմիակ, միրգ:
Հնձվոր, թափոն, էտոց, նախորդ, երաժիշտ, խաղող, դիմակ,  թախիծ, անասուն, կապույտ, ճանապարհ:
8. Ո՞ր բառն է, որ հոմանիշ չէ թավ գրված բառին:
Ցոլալ, փայլել, շողալ, փողփողալպսպղալ:Աշխուժանալ, կազդուրվել, բուժվել,առողջանալ, ապաքինվել:Երկմտել, երկբայել, շորորալ, կասկածել, տարակուսել:
Հորինված, հնարովի, երևակայական, հավակնոտ, մտացածին:Պարգևել, նվիրել, շնորհել, ոգեկոչել, ընծայել:Աղաչել, թախանձել, աղերսել, հորդորել, պաղատել:Մեկեն, կրկին, նորից, դարձյալ, վերստին:Միայն, զուտ, սոսկ, լոկ, գեթ:

Գործնական աշխատանք


Բառաշարքում ընդգծել տեղանուններից առաջացած անձնանունները:Աստղիկ, Անահիտ, ՏարոնԱրարատՄասիս, Արտավազդ, Տրդատ, Արաքս, Տիգրան, Հրազդան, Տիրան, Սիփան, Վարդան, Վարագ, Վարդուհի, Վան, Աշոտ, Կարին, Գուրգեն, Սևան, Վանիկ, Հրայր, Սասուն, Հարություն, Տաթևիկ, Դավիթ, ԱնիՆաիրի, Դերենիկ, Նաիրուհի, Եղիազար, ՀայաստանԱլավերդյան, Բասենցյան, Նարեկ, Հասմիկ,  ԼոռեցյանՎանեցյան, Գրիգոր,  Մասիսյանց, Սամվել, Ղափանցյան, Գևորգ, ՇիրակյանԿարինյան:
Ընտրել և դեմ դիմաց գրել օտարաբանությունների հայերեն համարժեքները:Սդելկա-գործարք, դիրիժոր-խմբավար,  սիստեմ-համակարգ, սպրոս-պահանջարկ,  ստաբիլ-կայուն, ստավկա-դրույք, սպիրալ-պարույր, սուվերեն-ինքնիշխան, ստրախովկա-ապահովագրություն, վալյուտա-արժույթ, վետո-արգելք, տաբլիցա-աղյուսակ, տամոժնի-մաքսակերտ, տոտալ-ընդհանուր, տրադիցիա-ավանդույթ:
Արժույթխմբավարինքնիշխանպարույրդրույքապահովագրությունկայունավանդույթ, խթան, պահանջարկհամակարգմաքսակետընդհանուրարգելքգործարք:
Ընտրել և դեմ դիմաց գրել օտարաբանությունների հայերեն համարժեքները: Տրադիցիոն-ավանդական, ցեխ-արտադրամաս, ցիկլ-պարբերաշրջան, ուտեչկա-արտահոսք, ֆակտոր-գործոն, ֆիկսել-ամրակայել, ֆոնդ-հիմնադրամ, ֆունդամենտալ-հիմնարար, ֆունկցիա-գործառույթ, օպերացիա-գործողություն, օբյոմ-ծավալ, օրիենտացիա-կողմնորոշում, սխեմա-գծապատկեր, մակետ-մանրակերտ:
Գործողությունմանրակերտկողմնորոշումծավալգործառույթհիմնարարհիմնադրամամրակայելարտադրամասգծապատկերարտահոսքգործոն:

Комментариев нет:

Отправить комментарий